DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

APSIPIRKIMAS

KAIP ŽINOTI, KAD MANO UŽSAKYMAS YRA UŽREGISTRUOTAS?

  • Patvirtinus užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką “Dėkojame už užsakymą Nr. XXX”. Jeigu jo negavote, pasitikrinkite šlamšto („Spam“) skyrelį.
  • Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu +370 616 88609 arba el. paštu info@landero.lt

AR GAUSIU INFORMACIJĄ APIE UŽSAKYMO IŠSIUNTIMĄ/PARUOŠIMĄ ATSIIMTI?

  • Taip, gavus apmokėjimą, būsite informuotas el.paštu apie užsakymo eigą ir gausite sąskaitą faktūrą. 
  • Pasirinkus pristatymą per Omnivos kurjerių tarnybą, kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.
  • Pasirinkus pristatymą į Omniva siuntų savitarnos terminalus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

KADA GAUSIU UŽSAKYMĄ?

  • Pasirinkus prekių pristatymą per Omniva kurjerių tarnybą arba Omniva siuntų savitarnos terminalą ir gavus Jūsų apmokėjimą, užsakymas Jums bus pristatytas 2-3 darbų dienų laikotarpyje (Lietuvos teritorijoje).
  • Pasirinkus prekių pristatymą per AB Lietuvos paštą ir gavus Jūsų apmokėjimą, užsakymas Jums bus pristatytas 5-7 darbų dienų laikotarpyje (Lietuvos teritorijoje).
 
MOKĖJIMAI

KAIP GALIMA ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

Landero parduotuvėje: grynaisiais pinigais arba banko kortele.
Elektroninėje parduotuvėje: bankiniu pavedimu, Paypal.

 
PRISTATYMAS

KOKIU LAIKU PRISTATOMOS PREKĖS? KAS JAS PRISTATO?

Galite pasirinkti vieną iš kelių pristatymo būdų:

  • Prekių atsiėmimas Landero salone.
    Gavus el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti Landero salone adresu Žirmūnų 68, Vilnius.
  • Per Omniva kurjerių tarnybą:
    Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
    Užsakymą patvirtinus ir gavus Jūsų apmokėjimą, Jums bus pristatytas 2-3 darbų dienų laikotarpyje (Lietuvos teritorijoje). Kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.
  • Per Omniva siuntų savitarnos terminalą.
    Siuntos į siuntų savitarnos terminalus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš Landero parduotuvės.
    Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą.
    Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva terminalo, rasite čia.

AR GALIMA ATSIIMTI PREKES PAČIAM?

  • Taip, galima. Gavus el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti Landero parduotuvėje.
  • Atvykus atsiimti siuntos būtina nurodyti užsakymo numerį. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, o atsiimant siuntą būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Jei negalite atsiimti siuntos per nurodytą laiką ar pageidaujate, kad siuntą atsiimtų kitas asmuo, apie tai būtinai informuokite mus telefonu, el. paštu.

KĄ DARYTI, JEIGU PATVIRTINUS UŽSAKYMĄ KEIČIASI PRISTATYMO ADRESAS?

  • Informuokite mus telefonu +370 616 88609 arba el. paštu info@landero.lt.
  • Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į Omniva siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra.

KIEK KAINUOJA PRISTATYMAS?

Pristatymo būdasPristatymo kainaTerminas pristatymo
Atsiėmimas vietoje
(Landero parduotuvė Žirmūnų g. 68, Vilnius)
nemokamai7 d.d.
Omniva savitarnos terminalas2,50 EUR2-3 d.d.
Omniva kurjerių tarnyba5,00 EUR2-3 d.d.
AB Lietuvos paštas 7,00 EUR5-7 d.d.
 
PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

KAIP GALĖČIAU KEISTI PREKES?

KAIP GRĄŽINAMI PINIGAI GRĄŽINUS PREKES?

  • Grąžinant prekes Landero parduotuvėje ar pristačius kitu būdu pinigai Jums  bus grąžinti banko pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą Grąžinimo formoje. 
  • Prekių Gražinimo formą galite gauti susisiekę su mumis el.paštu info@landero.lt
 

KADA GAUSIU PINIGUS UŽ GRĄŽINTAS PREKES?

  • Užpildžius formą dėl pinigų grąžinimo bankiniu pavedimu, pinigai grąžinami per 5-7 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į parduotuvę.

KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU NE TĄ PREKĘ ARBA PREKĖ YRA SU DEFEKTU?

  • Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite mus telefonu +370 616 88609 arba el. paštu info@landero.lt. 
 

KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU PAŽEISTĄ SIUNTĄ ARBA PAŽEISTAS PREKES SIUNTOJE?

  • Jeigu gaunate pažeistą siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti Ominva kurjerių tarnyba arba AB Lietuvos paštą surašyti siuntos pažeidimo aktą ir apie tai iš karto informuoti Landero darbuotojus.
  • Jeigu prekės buvo paimtos iš Omniva savitarnos terminalų ir pastebėtas neatitikimas ar defektas, prašome skubiai apie tai informuoti Landero darbuotojus.
 
TURITE KLAUSIMŲ – KREIPKITĖS
Telefonas. +370 616 88609
El. paštas info@landero.lt
Pagalba ir informacija teikiama: I – IV 9 – 18 val., V 9 – 17 val.